I will tell you my secret now

Som jag skrev om tidigare så var jag på möte igår. Jag ska börja skriva för en radiokanal på internet. =o) Så alla som känner mig, läser min blogg eller helt enkelt bara gillar musik MÅSTE kolla in den. De har verkligen all slags musik. Sara lär gilla dansbandskanalen, Lina, eller snarare båda mina Linor, lär gilla schlagerfavoriter, och inte minst mina egna favoriter: sex olika rockkananer! Jag kommer skriva för kanalen som heter metalbox. Så om inte annat lär ni gå in och läsa det jag skriver.

www.minradio.se

För övrigt så var jag och hälsade på Jessica J igår. Hennes tvillingar bara växer och växer. Båda kom gående till dörren när jag kom. Sist jag var där var det bara Filippa som tog några stapplande steg. Jag och Jessica åkte till Tina en sväng också, fikade och spelade lite kort. Efter det tog vi en sväng förbi Angelica och jag blev kvar där.

Nej nu ska jag faktiskt börja jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0