Tokförkyld

I morse (eller snarare någongång under efetrmiddagen) när jag vaknade kunde jag knappt andas. Snoret bara rinner och jag känner mig som snubben som blir dränkt i pappersnäsdukar i en reklamfilm. Så fort jag gör det minsta ansträngande så bultar mitt hjärta fortare än vad en durasell-kanin pippar. Huvudet värker och så har jag hosta.
Ja, mycket gnäll blev det, men jag vill bara att ni ska tycka synd om mig. Känner mig lite som han i en reklamfilm som sitter med huvudet över ångande vatten med en handduk över huvudet. "Och ni tjejer snackar om att föda barn, ni ska bara veta hur det är när en kille är riktigt förkyld."

Imorgon måste jag iallafall fixa lite. Typ tvätta kläder och bestämma vad jag ska ha på mig på fredag. Jag MÅSTE vara frisk på fredag. Utgång i Stockholm med Merja, Annika, syster och Maja. Merja flyttar ju till Malaga på söndag, måste ju ha någon slags avskedsfest. Jag jobbar ju för övrigt på söndag så jag lär ju vinka av henne på flygplatsen också. Usch jag gillar inte det här med avsked. Känns dock lättare om det är jag som ger mig av.

Nej, om man kanske ska göra ett nytt försök med att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0