Trogna "fans"

Det är så roligt att se när statistiken går upp. Skriver jag någonting intressant nu igen? Eller är det bara alla killars tjejers ex och husdjur som läser?
Åkte på jobb idag. Det är kul att träffa arbetskamraterna med jämna mellanrum. Jobbet är dock lika tråkigt som vanligt. Fast det är okej. Lycklig är jag iallafall att jag fick mig en smoothie från Naked juice bar. Mumma! Inte nog med det Bobbo bjussade mig på hotellfrukost idag. Inte dåligt. Så åt vi Donken till lunch, men det talar man inte högt om. Haha! Jag som skulle sluta äta. Nå väl... Ikväll blir det utgång, i Stockholm för omväxlings skull, med Sara. Ska bli så kul att träffa henne. Kommer knappt ihåg när vi sågs senast. Skam!
Lär vara gansak mycket folk ute. Lönehelg juh!

Puss och kram, vi ses på stan! ;o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när börjar du skriva och vart på minradio kan man läsa det?



kramen

2009-01-25 @ 15:16:44
Postat av: Moa..

Nästa vecka, eller ja i morgon, ska de uppdatera sidan. Så någon gång nästa vecka kommar jag börja skriva regelbundet för dem på metalbox. =o)

2009-01-25 @ 17:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0