Amen

Idag blev det en liten bordsbön innan maten. Det var annorlunda, första gången jag varit med om det faktiskt. Det var granny (från Kanada) som stod för bönen. Var fint faktiskt. Anledningen till att jag tycker det är väl kanske för att hon nämnde mig i sin bön. ;o) Hon var grateful for that they got the chanse to meet me. Dom är verkligen jätte söta granny och grandpa så jag är grateful att jag fick träffa dem också. Men jag tackar snarare Mark och Nicky för det, och inte Gud.

Idag har det varit en lååång dag började vid 7 och la barnen vid 7.30 pm. Dagen har dock varit väldigt fantastisk. Var ju länge sedan jag jobbade och det var verkligen roligt idag. Gillar dessa stunder då jag verkligen inser hur mycket jag älskar det jag gör nu och hur mycket jag uppskattar att jag är här. Först blev det "the duck park" med Jossan, Ava och Willie, sen lunch och lek hemma hos dem. 14.30 iväg och hämta Max, hem för afternoon tea, sedan till "flying fox park". Det är så underbart när det är härligt väder och man kan vara ute och leka med barnen.

Trots att jag bara fått cirka 3,5 timmars sömn natten innan tycker jag att jag gjort ett bra jobb idag. Idag är jag riktigt nöjd!
Nu ska jag skalla kudden och ladda batterierna och hoppas på mer sömn denna natt. God natt!


Kommentarer
Postat av: yvonneoscarsson

Det var en bra idé för oss, vi borde börja med bordsbön. Tänk dig in... vid vårat bord och vårat snack, de skulle vara coolt! : )

2009-07-20 @ 18:24:44
URL: http://God bless you!
Postat av: Moa..

Haha! Ja varför inte. =oP

2009-07-21 @ 12:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0