En till överraskning

Tack för Facebook säger jag bara. Man behöver varken läsa tidningar, prata med vänner eller glo på tv, man vet liksom allt som händer ändå. Allt man bryr sig om iallafall. Loggade precis in och vad får jag se? En helt ny tAKiDA låt med tillhörande video. När hände det här egentligen? Jag har sagt det förut och jag säger det igen, tAKiDA = minnen. Bra, roliga och fina minnen! Jag älskar inte bara tAKiDA för musiken utan för all den lycka och alla känslor den bringar till min kropp när jag hör den. Kommer alltid minnas kvällen vi gjorde intervjun med dem, som att det vore igår. Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv. Inte bara för själva intervjuen, utan också allt runtomkring. Det var en bra kväll. Eller vad säger "proffsfotograferna" ifrån Klick? Haha, jag kan se det framför mig när Anna lurar in den där stackars, dumma, korkade, killen i köket för en "mingelbild". Men som Anna själv brukar säga, och även leva efter; "Det gäller att bjuda på sig själv."

Med de orden bjuder "jag" på a smoking hot tAKiDA song. ;o) Yeh baby!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuk bra den nya takida låten

2009-07-29 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0