Ett STORT paket utan snören

Tack Rickard och Frida! <3


Idag fick jag detta paket hitskickat ifrån Emilland (d.v.s småland). Rickard och hans flickvän Frida hade packat i massor av saker. Bland annat typ ett ton godis. =o) Två nyheter och en bunt av gamla godingar. Gillade Ahlgrens husvagnar. Tänk att jag fick en av påsarna i den begränsade utgåvan. ;o) Känner mig lite extra speciell då. Snart står väl de andra au pair tjejerna på kö utanför kinot. så fort de sett den här bilden. *Populär tjej 85* (som Ida hade uttryckt det).

Kommentarer
Postat av: Rickard W

Hehe hoppas du blev glad för paketet nu och ge nu inte bort allt :P btw vill veta hur barnmaten smakade :P

2009-07-21 @ 13:31:03
Postat av: Moa..

Haha... Har inte smakat. Min host mum undrade varför vi hade barnmat i skafferiet. Haha... Hon fråga om jag va "into babyfood". Jag svara bara att min kompis va knäpp. =oP

2009-07-21 @ 15:25:30
Postat av: Liz

Haha moa, barnmat:p

2009-07-22 @ 11:04:49
URL: http://justmelizette.blogspot.com
Postat av: Moa - till Liz

Du kan få den om du vill. ;o)

2009-07-23 @ 04:02:47
Postat av: D'ida

haha jag kirrar de bästa uttrycken asså ;)

2009-07-27 @ 03:36:36
URL: http://idascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0