Family

"We are family, I got all my sisters with me"... Eller inte. Family är för övrigt en gaybar på K-road som vi besökte i lördags. Jag, Jossan, Ida och Carro var ut och svira. Hade så jävla kul! Bara dansa, dansa, dansa. Eftersom vi var ut så tidigt fanns det mycket rum på dansgolvet också. Men sedan blev det det gamla vanliga, Watherfront och alla dess barer. Vi gjorde en liten barrunda skulle man kunna säga, fast det var mer dans än barhäng faktiskt. Dansa-runt-runda. Den ni! Vi började med Carpark, där var det smockat med folk. Sen styrde vi vidare, i regnet, till Wildefire. Där var det vilt som vanligt och männen (pojkspolingarna) var som hyenor. Jossan och Carro ville dra så vi drog vidare till Danny Dolans (eller vad stället nu heter) sedan blev de en snabb runda på Degree, tre minuter eller så. Till sist insåg vi att va var hungriga och trötta. Subway blev slutdestinationen innan vi tog en bulle hem.

Nu ska jag in till stan och möta Carro. Vi ska turista oss lite tror jag. =o) Ska skriva mer sen... tror jag.



Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Hej Moa! Här är enfamiljemedlem som bölar!Varför... Jo nu har Lotta en allsong på Lisseberg, tänkte ja tittar väll lite. För jag gillade ju inte allsong på Skansen med Lasse.B. Du vet väl varför! Jaha vem dyker upp... Lasse. B. och sjunger Teddybjörnen.... Puss/ Mammi

2009-07-13 @ 20:48:55
URL: http://Familj
Postat av: Moa..

Lotta e ju kass! Eller? Lasse e bäst. Men jag vet varför du inte kan titta. =o( Lilla mammsen då. Puss på dig!

2009-07-17 @ 04:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0