Jag blir tokig

Gaaah!!
Jag blir tokig på tekniska prylar. De gör mest bara så jag känner mig värdelös och dum. Jag vill lägga upp ett filmklipp, men vet inte hur man redigerar och ändrar till rätt format och grejer. Jag ville fixa en annan sak i Photoshop, lyckades inte riktigt där heller. Bättre än med filmen dock. Sedan försökte jag mig på InDesign (hundra år sen sist) men då saknas det tydligen någonting så jag kan inte importera bilder till dokumentet.
Finns det ingen kurs i typ "Lär känna din Mac utan och innan"?! Jag behöver det. Hatar verkligen när jag vet exakt hur jag vill ha det men inte vet hur man gör! Igår hade jag även problem med VLC. Datorn kunde inte hitta det. Så det blev ingen Edare eller Bella den kvällen. =o( Nu har jag det dock under kontroll. Tack för att någonting fungerar iallafall.

Nu ska jag fortsätta vara grinig för mig själv och förbanna mig själv för att jag inte paid enough attention i skolan. Det var ju, bland annat, exakt saker som de här jag ängnade halva gymnasietiden åt.

God natt! (när jag blir datornörd blir det glatt)

Ps: Mamma, jag vet att man inte kan bli något man redan är, som du skulle ha sagt. Syftar då på rubriken.

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Men Moa! Ja tycker inte du är så toki : )

2009-07-08 @ 22:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0