Man är ju inte 20 längre

På den tiden var det drag i tanten. Nu börjar jag bli gammal och sliten. Var ut och festade med A-M och David (+ några fler valfria vänner till vänner osv) i fredags. Det blev inte alls som jag tänkt mig, hade tänkt ta det relativt lugnt, men icke. Det blev Jägershoots och hela köret. Kul hade vi! Jag hittade tydligen en kille från Tonga. Det ni! Vet ni vart det ligger eller? Jag har forskat. Det är en ö(grupp) cirka tre timmars flygresa ifrån NZ. Ja är intresset as stort kan ni ju också kolla wikipedia. =oP
Söt är han allt, dock inte alls min typ av kille. Men vem är det egentligen? Är inte van vin gentlemanna betéende, men men, går nog att vänja sig vid det också. Okej, nu kanske det låter som att vi ska leva lyckliga i alla våra dar, så är inte fallet. jag är sällskapssjuk han är smygkär i mig (tror jag), slutsatsen på den? Jag vet inte vad som kommer hända faktiskt. Nu sitter jag här i hans rugbystrompor och han vill att vi ska ses imorgon.
Skulle egentligen gått ut med alla tjejerna igår men jag orkade inte. Var med A-M till Lisa som hade hejdå fest, sedan kom jag inte så mycket längre än hem till Tonga, eller John som han heter. För övrigt två år yngre än jag och gillar hiphop(!) eller är det hiphop Eminem och grabbarna pysslar med? Nåväl, det ska bli spännande att se hur detta kommer att sluta.

Nu ska jag ta en dusch och vänta på att moster (A-M) hör av sig och är redo att fara till Victoria park market!

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

två år yngre!!! Nä nu.

får du särpa lite : ) Puss. PS: Jonas har lovat bort dig till en kille som blivit dumpad av tjejen, han väntar på dig nu...hahah han är 32år heter Järpe.

2009-07-06 @ 10:27:02
URL: http://Tonga
Postat av: Anonym

Haha... Jo, jag gillar ju äldre killar, men vill ju gärna veta vilka dom e. =oP Järpe?? När hände de här å hur kommer de sig att jag blev bortlovad??

2009-07-06 @ 12:16:49
Postat av: mackan fyllisgranne

Han är lite finare än en järpe, han är en hjerpe...

Vi var tvungna att sälja ut dig för några groggar, du vet hur jobbigt det kan vara när det tagit slut på dricka.



Jag vet att du förstår ;-)

2009-07-08 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0