No nappy time

Det blev ingen powernap för mig idag. Istället åkte jag in till stan för att luncha med Linnea. När jag var i city messade först A-M mig och sedan Jossan. =o) Så det blev lunch med Linnea och A-M kom och mötter oss vid food corten. Sedan mötte vi Jossan och Theo (ett av barnen hon tar hand om) på glassbaren vid vattnet. Glassen är helt sjukt god där, hemma gjort. Eller kanske glassbars gjord??
Efter vi avnjutit våra glassar åkte jag med Jossan till St Lukes. Ibland är det bra att ha bejbis och barnvagn, man får parkera nästan lika nära som på handikapps-p-platserna då. Theo var så jävla söt! Vi kom in i en affär som hade lite högre musik på och han började digga som fan. Satt i sin vagn och rörde huvudet i sidleds och hade värsta smilet på läpparna. Vilken charmör! Senare i bilen på väg hem så headbangade han också. Cool!
Det blir en tidig kväll för mig tror jag. Visserligen säger jag ofta så och hamnar ändå inte i säng förrän tidigast 12 varje gång. Ikväll är jag dock väääldigt trött, somnade en sväng på soffan inne i stora huset. Kanske man ska lägga sig i sängen och kolla på Edward och gänget. ;o)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0