...och pappa haj...

Håller på att lära Frankie sången om hajarna. Eller jag sjöng den för henne en gång och nu har hon fastnat för den. Hon och Max kollar like förundrat och småler när jag sjunger den på svenska. Max bad mig dock att översätta till engelska, vilket jag gjorde. Good nanny! Funkar tyvärr inte lika bra när man sjunger "och där var hajarna, hajarna, hajarna, hajarnaaa". Om ni kan låten kan ni ju pröva med att sjunga sharks isted of hajarna. =Op
Sången får mig att tänka på filman Selma och Johanna så nu sitter jag och kollar på den på youtube (okej kanske inte precis just NU men innan och ska kolla vidare även efter detta inlägg).

Jossan var förbi här ikväll och då kollade vi på någon helt annan film i en annan kategori. Var någon horibel indianfilm där folk blev avrättade. Hemskt var det, men bra var den. Fast vi hade sett den förut. Det konstaterade både Joaasan och jag i första scenen, då vildsvinet blir spettsat. Efter Nicky kom hem tassade vi över till Kinot och glodde i tattoo magasin. Fan vad sjukt mycket idéer jag har, kom vi fram till, har dock tyvärr inga pengar för lyxigheter som tatueringar. Har även lite "nya" idéer om piercingar också. Fast det får vänta tills jag blir rik! En ny tattoo ska jag nog iallafall lyckas åstadkomma innan jag är tillbaka i Sverige.

Jag hade ett argument med mig själv tidigare under denna timma. Valet av att antingen äta äpplet som ligger här i Kinot eller choklad och Ahlgrens bilar. Ja, ni som känner mig vet ju självklart vad det blev. ;o) Och eftersom jag skrev äpplet som ligger här i Kinot så lär ni som är lite mer begåvade, än de som är sämre, också förstå att äpplet finns kvar.

Nu ska jag gå och tvätta bort ansiktet, fila nötterna och knapra i mig ett kilo huvudvärkstabletter. Har nått jävla skit i kroppen som vägrar släppa och det tycks aldrig bryta ut riktigt heller. Har gått i en vecka nu, tror jag, och bara varit allmänt trött, hostig, snorig och haft huvudvärk. Känndes dock bättre idag då jag la mig väldigt tidigt igår kväll. Duktig Moa, mindre duktig idag tyvärr!

Godnatt... hajspratt!

Kommentarer
Postat av: D'ida

men moa då! godis är till för lördagar! ;)

2009-07-30 @ 00:37:52
URL: http://idascorner.blogg.se/
Postat av: Moa - till D'ida

Ja, lördagar, söndagar, måndagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar och fredagar. ;o)

2009-07-30 @ 08:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0