Pigan, jag och karate kid

Idag hade jag ett kärt återseende med Anna-Maria. Vi var och åt på en thai restaurang, jätte mysig, inte alls långtifrån där jag bor. Jag hade inte stora förhoppningar om stället då det ligger skymt bakom KFC och har en blinkande skylt för att visa att de finns. Trodde det skulle vara ett sunkigt ställe, mest för take away, med några få bord. Vi blev glatt överraskade! Inne var det som en oas, jätte mysigt med små vatten "konstverk" och myspys belysning. Maten var god också, det var ju ett stort plus det med. Haha! Vet inte hur länge vi var där, kastade i oss maten relativt fort sedan satt vi och snacka jätte länge. Såg att servitrisen sneglade på oss flera gånger, som att hon ville att vi skulle gå. A-M körde hem mig och här sitter jag nu.
Karate kid var på för en liten stund sedan. Kommer ihåg hur mycket jag gillade den filmen när jag var liten. Eller liten var jag väl kanske inte men mycket yngre än jag är nu iallafall. Det slog mig faktiskt när jag tittade på den nu att jag faktiskt fortfarande gillar Karate kid. Visst lite barnslig och löjlig är den allt, men jag gillar't. Nästa onsdag ska jag kolla på tvåan. =o) Då är de i Japan (eller vart det nu är Mr Mayagi kommer ifrån) och fightas. Nu ska jag hoppa i säng och kramas med Brad Pitt. Dags att lämna tillbaka filmen snart och jag har ju bara sett sen cirkus fem gånger sen i fredags.

Boonsaaaii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0