Snabba cash

For just beeing me!

Idag har jag och N gått igenom ett nytt schema så vi får lite struktur även när hon inte jobbar. Det känns bra, då vet jag vad jag ska göra varje dag. Granny and granpa från Kanada åker hem på söndag. Det känns lite trist, man har liksom vant sig med att ha dem här. Dom är så himla söta! Idag när jag sorterade bland Frankies kläder kom Joan in med ett kyvert till mig. "Just a little something from Bill and I, becous you´r beeing so helpful." Så himmla gulligt kort, måste skriva vad som stod i det.

Dear Moa
Bill and I thank you fol helping us the last few days.
Thank you for all the the loving care you give to our grandchildren.
xoxo
Bill snd Joan F

Jag började nästan gråta när jag läste det. Jag har ju bara gjort mitt jobb. Känns så kul när man är så uppskattad. Inte nog med det! De hade lagt i 50 dollar också. Känns som att jag vill ge dem någonting innan de åker. Men jag vet inte vad.
Igår satt jag barnvakt åt Will and Ava. Där tjänade jag mig också lite kosing. Fan va rik jag känner mig nu! ;o) Rik på kärlek och pengar.

Some days are just great!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad gulligt av dom!!

Och tack igen för brevet!!



Miss you!



Natti natti



puss puss

2009-07-23 @ 04:46:21
URL: http://www.faulseit.zoomin.se
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Åh va gulligt Moa!

Du kan ju bara ge dom ett charmigt kort liksom : )



På dig förståss : )

2009-07-24 @ 21:05:41
URL: http://ååå...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0