Star Wars

Ja, det är antingen Barbie eller Star Wars som gäller här. M pratade hela morgonen om alla gubbar, vad som händer i vilken episod och när Lukes pappa dör. Jag lyssnade inte så noga, sa bara. "Hmm, thats to complicated for me to understand", "Oh, is that so" eller "That sounds really intresting".  Hade faktiskt inte sett en enda Star Wars film innan jag kom hit. När jag berättade det för min host dad sa han "Moa, you might need to go back to Sweden." Haha. Han älskar Star Wars. Nu har jag sett två av alla filmerna. Har en känsla av att det kommer bli fler innan jag är tillbaka i Sverige.

Denna dagen blev kort med barnen, jag började 8.15, gav barnen frukost, klädde dem (eller valde ut kläderna iallafall) och lekte lite. Vid 11 tiden tog N över och tog med dem på bio. Hon sa att jag inte behövdes nå mer för dagen. Så nu är jag ledig fram till 5 då det är middag och sedan ska jag sitta barnvakt en sväng.

Funderar på att ta en liten power nap. Har sovit så jävla dåligt i natt. Gick för det första och la mig vid två, somnade välkanske vid 3, vaknade upp flera gånger runt 5 och trodde jag försovit mig. Sedan vaknade jag, jag vet inte hur många gånger, innan jag skulle gå upp. As jobbigt var det!

Undra vad jag ska göra senare idag? Just nu är det fint väder igen. Vädret här är så jävla tricky. Som idag när N kom så sa hon. "Oh, it's a shame we'r going to the movies when the wather is so lovely." 
"No worries", sa jag, "It's gonna be raining soon enyway". Jag trodde inte på vad jag själv sa i det ögonblicket. Himmlen var klarblå och inte ett enda moln så långt ögat kunde nå. Men mycket riktigt, typ 10 minuter senare vräkte regnet ner.

Hmm... Undrar om jag ska äta Subway till lunch idag? Blev helt sjukt sugen på det igår när jag såg reklamen. jag ska ju ändå iväg en sväng och posta lite brev och så. Kanske ta en titt förbi Dollar shoppen. ;o) Nå väl... Det återstår att se. Eller som Edmun skulle säga; "Den som lever får se".

Puss hej, det tar ett tag innan ni får se mig!

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Det är ju såå tråkigt me Star Wars, de kan du hälsa den där pappan : )

2009-07-07 @ 11:56:55
URL: http://Star Wars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0