Babysitting?

Igår hade jag en mpissdag och kände mig allmänt värdelös. Idag har det rullat på som vanligt igen. hade dock förberett mig mentalt på en tung dag. Jag skulle nämligen sitta barnvakt. Mark har mycket jobb just nu, är antagligen inte hemma förrän 12 inatt, och Nicky är borta på syd ön i jobbet.
När jag är iväg och hämtar Max i skolan så kommer Frankies kompis mamma fram och frågar om Frankie också skulle gå på movie night på kindy. Jag sa att hon inte kunde för att jag ska passa henne och Max. Så säger hon att hon att Frankie kan åka med dem dit. Jätte sjysst! Så då blev det bara jag och Max. Haha... En minut senare ringer Mark. Max är bort bjuden med Logan och ska sova över där. Så här sitter jag nu. Frankie kommer dock tillbaka snart men då är det ju bed time. Själv ska jag ha en het date med Brad Pitt x2. Har hyrt någon relativt ny film som han är med i. Eftersom jag är ny medlem på videobutiken fick jag hyra två filmer till priset av en. En vampyrs bekännelse åkte fort som attans med hem. Har tänkt på den jätte mycket på sista tiden. Eller sedan jag började kolla på Twilight så mycket. Det vill säga sedan jag kom hit. Haha!

Killen i video affären var en jävel på att småprata, men jag lyssnade bara på hälften av de han sa. Bland annat så har tydligen Michael Jackson dött. Fast han i videobutiken trodde att han fejkat sin död. "Ja, varför inte sa jag." Det hade nog jag gjort om jag var han.
"Do you like Michaels music?", frågade han.
"Naa, not really", svarade jag. Han såg chockad ut.

Nej nu ni ska jag nog gå in till stora huset och äta lite Magnum. =o) Sen vet ni ju vad som händer. Måste nog ha haklapp på mig när jag tittar på filmen. ;o)

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Men Moa! Han har ju gjort såå mycke bra! Vi tittar på ett program nu, såå skicklig : ) Puss

2009-06-26 @ 22:43:00
URL: http://Stor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0