Deprimerande

I två dagar har det där jävla DHL kuvertet legat och glott på mig. Det är bar så deprimerande. Idag öppnade jag det faktiskt. Ett sproiland nytt blänkande kort nästan hånlog åt mig. Jag kastade det i papperskorgen. Idag fick jag ännu tråkigare post. Eller ett av kuverten var mindre tråkigt faktiskt. Det var ifrån Nordea där de stod att de satt in mina 500 igen. Tack! Det var väldigt passande. För i det andra kuvertet var det en påminnelse ifrån CSN. De vill ha 1750 kronor av mig. Varav 120 är påminnelseavgift. "Jag betalar det right away", tänkte jag. Så jag har det gjort liksom. A fast det sket sig ganska fort. Mitt VISA kort är ju i Sverige. Hoppas det hinner fram innan den 30/6 annars blir de väl kärleksbrev ifrån inkasso nästa.

Nå väl. Annars är det bra. Snorig och jävlig och frussen mest hela tiden, men det är dumt att klaga. Jag trivs fortfarande som fisken i vattnet och har ingen hemlängtan än. Alla tycker det är konstigt, men sån är jag.

Puss hej, leverpastej (?) !
 

Kommentarer
Postat av: krickan

Jag ska hålla tummarna för att det där löser sig och att det kommer fram i tid!! :)

2009-06-17 @ 14:48:12
Postat av: Annica (från sydön)

Jag har inte heller hemlängtan, folk tittar på mig som att det vore något fel när jag säger det! :)

Sverige finns ju kvar, man kan ju inte ga här och längta efter något man haft sen man föddes! NZ är här och nu!

2009-06-18 @ 10:51:00
URL: http://aliasponny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0