Glassigt

Idag eller snarare på kvällen var jag iväg till Mission Bay och åt glass med Ida, Linnea och Annica. Gott! Prövade den Nya Zeeländska glassen Hokey Pokey. Helt okej, kanske lite för söt bara.

Nu är jag besviken! Gick förbi det mystiska huset idag. Först när jag gick till skolan för att hämta Max. Då var det fortfarande lite mystiskt, de creepiga katterna var utanför och stirrade på mig. På vägen tillbaka ifrån skolan höll jag dock på att få en chock. Det satt två människor ute på altanen och rökte. Jag blev så snopen så jag höll på att falla omkull, ville ju inte stirra på dem men jag var faktiskt tvungen att kolla in dem, så jag sneglade lite bakom mina solglasögon. Där satt en ung man och kvinna, skulle även kunna kallas grabb och brud. Båda var blonderade med utväxt och såg lite trashy ut. Jaha... Så var det mysteriet ur världen då. Vad ska jag nu fantisera om när jag går där på vägen?

Like you give a dam, but anyway!

Kommentarer
Postat av: pellan

Men dom kanske var värsta typ knarklangarna som försökte att reda ut sina liv på ett konstigt och mystiskt sätt. Eller så är dom typ hemliga agenter.

Det är ju nu du kan börja fundera på vad dom egentligen är för slags konstigt folk. Nu när du vet hur dom ser ut. ;)



Haha försöker bara hjälpa dig att få tillbaks din fantasi, gick ju sådär kan man väl säga. Låter mest flummigt XD

Puss å kram skumm banana

2009-06-03 @ 23:56:07
Postat av: Moa..

Haha... Tack gumman. Men ja, de låter mest som att de e du som börjat knarka. =oP

Puss och kram cykelram!

2009-06-04 @ 09:23:52
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Du har inte funderat på att de kanske är katterna som är mysko..... do do do do Hmm de där skulle vara hajen do do typ... om du förstår Puss

2009-06-06 @ 00:03:05
URL: http://kanske

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0