Glömmer vart man är

Ibland är tankarna helt borta och man glömmer fullständigt vart man är.
Som idag när jag satt framför datorn och pillade med någonting. Så hörde jag något smälla till. "Skottlossning", tänkte jag och stängde av musiken.
Haha... Men varför skulle det vara skottlossning här för? Tänkte inte alls på vart jag är. Var helt plötsligt tillbaka i Libanon i tankarna. Var förmodligen bara någon lastbil som plockade upp skrot längst vägen här.

Så sjukt ändå att man kan ha vant sig vid något sådant som skottlossning. Det var liksom en helt vanlig reaktion i kroppen. Inte förvånad eller rädd. Mer bara aha, det är skottlossning.

Nåväl det vara bara en tanke som slog mig. Annars har det inte hänt så mycket. Hängde med Ida och Chris i söndags. Blev utslängd ifrån hostlet och inbillade mig spöken i Chris lägenhet. Han bor för övrigt i en as fräsch lägenhet precis intill Sky Tower. Men vad fan hjälper det? Finns det spöken vill inte jag hänga där, inte sova där iallafall. Så när de hade somnat så tänkte jag gå hem. Men Michael tyckte inte att det var en speciellt bra idé, så han plockade upp mig och skjutsade hem mig istället. Vilken jag är MYCKET tacksam för, var iskallt ute!

Har ni något som alls intresse av vad jag pysslar med eller hur jag mår så kan ni ju höra av er. Är inte så mycket för envägskommunikation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0