Grön lycka!



Och nej, jag har inte börjat röka på. =oP
Idag när jag kom in till köket i stora huset höll Mark upp ett paket. Stort grönt med den svenska postlogan på. "For me?", smilade jag och visste precis vad det var. MITT paket ifrån Camilla. Kunde inte ha kommit mer lägligt. Mark smilede också och sa "You might get two best friends to day", och pekade på Frankie och Max. De stod på paketet vad som var i "candy". Svenskt godis! I paketet låg inte mindre än fyra Gott och blandat påsar. Två med saltlakrist, en med kola mixen och en oreginal. *Mumma* Fyra dosor snus låg det också i. General white, här ska snusas som aldrig förr! Hon hade även lagt i en liten surprise för mig: KNÄCKEBRÖD! Det var en riktigt glöd överraskning. Vem kommer vara populära tjejen bland Au Pairerna den här veckan tro? "Va kakor till thét ro hit knäckebrödet va fan!". Haha!
Jag kunde ju självklart inte vänta med att öppna godispåsarna, så jag och Frankie har ätit godis mest hela dagen, eller tills hon skulle på kindy iallafall. Min ursäkt; jag har mes, Frankies; hon är ett barn. När jag släppt av henne pillade jag in en prilla de första jag gjorde. Har varit så trött i dag och haft huvudvärk, så när jag kom hem kastade jag mig i sängen och tog en powernap. Självklart med snusen i. Lagom gott när jag vaknade kan jag säga.



Jag funderade på att gå ut på en promenix men sen tror jag att jag kom fram till att satnna inne och äta massa massa godis istället. Har snart klämt i mig hela kola påsen. Fas jag har rensat ut de jag inte tycker om. Max och Frankie fick smaka lite godis efter middagen. Glädje, de gillade inte lakritsen, mer till mig! Max gillade de gula godisarna i orginal Gott och blandat mixen. Ännu mer glädje, han kan ta alla om han vill. Haha! De gula och orangea brukar jag alltid kasta. De e ju lakritsarna som är bäst och på delad andra de gröna och röda. Gjorde en upptäckt i snusdosan också. De har börjat "organisera" påsarna i dosan. Istället för att de låg hullerombuller så låg de snyggt travade efter varandra. Såg ut som en blomma ungefär. Hur länge har det varit så? Någon som snusar portion som vet? Eller det kanske var en special treat for me! =o)



Fan jag undrar om jag kanske ska ta den där promenaden iallafall. Har smockat i mig hela kola mixen nu! Men ooh höll på att glömma. Fick även ett jätte gulligt kort ifrån Camilla. Har läst det om och om igen. Som jag gör med alla brev och vykort jag får. Inte för att det ramlar in as många precis men de får jag har läses ofta.
Nu ska power walkas, sen power duschas, sen power läsas till sist slapp sova.



Tack och godnatt, lingon hatt(?)! Åhh... vad gott med lingonsylt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0