Have you lost weight?

ATT jag har! Nicky frågade mig för några dagar sedan. Jag har faktiskt lagt märke till att ett par byxor som jag köpte i början när jag kom hit numera sitter löst.
And first of all I would like to thank God... Naaa!
Men det är väl kanske inte så konstigt. Jag har främst min iPod att tacka. Jag vill gå ut och gå men MIN musik i öronen och bara fundera över massa saker. Har tänkt även på det; vilken jävla fantasi jag har! Ibland så kan jag komma på mig själv och bara stanna upp "Hur faaan kom jag och tänka på det här egentligen"... I kväll till exempel (kommer inte ihåg hur) men jag funderade över hur det skulle vara om Kronprinsessan Victoria var lesbisk. Hur skulle det bli då? Skulle hon få adoptera en arvinge? Jag skulle inte tro det. Eller skulle hon få bli "besprutad". Förlåt jag kommar inte på de rätta orden, rätta mig gärna. Och vem skulle i så fall donera sperman?Skulle kungen och drottningen gå i pride paradens "stolta föräldrar" led? Ja, frågorna är många. Men nu har hon ju Daniel, så svaren på dem får jag nog aldrig.
En liten utstickare sådär. Men en annan anledning till min viktminskning är: RUTIN; jag äter samma tider varje dag, går och lägger mig "skapligt", inte klockan 3 iallafall, rör på mig mer OCH jag äter sällan efter klockan fem på kvällen. Det är bara när jag har mens och går upp till Foodtown klockan tio på kvällen för att köpa chips och choklad. Men jag gick ju dit iallafall, i rask takt.
Nej nu ni, ska jag gå och duscha och sen skalla kudden. Inte för att det är "waaay pass my bedtime", som Ida skulle säga, utan för att jag ska läsa min bok som jag precis börjat på. Är så skönt att vara inne i en bokperiod nu igen. Jag älskar det! Har läst ut Berny Pålssons "Känn pulsen slå" och nu har jag börjat på Mia Erikssons "Mias systrar".

Godnatt Sverige! (även sat det är mitt på dagen hos er nu)

Kommentarer
Postat av: D'ida

haha jag gick och la mig klockan 9 igår och däckade på en gång typ :D feeett skönt! inte way pass my bedtime ;P

2009-06-24 @ 01:16:28
URL: http://idascorner.blogg.se/
Postat av: lizette

hej:9 å har du de böcke4rna här I nz? ÄR DET DINA? ji så fall (blink blink) skulle inte kunna få låna berny s? kram kram:)

2009-06-24 @ 13:12:41
URL: http://www.justmelizette.blogspot.com
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Du är så duktig Moa! Har du haft någon kontakt med Elin, som är på konser?? Pyss Mammi.

2009-06-25 @ 21:41:28
URL: http://Moa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0