Kelly Tarltons

Idag känns det lite bättre när jag fått snacka av mig till Anna-Maria. Var ledig även idag så jag följde med henne och Will till Kelly Tarltons, en undervattens värld. Som ni vet (ni som känner mig iallafall) så älskar jag djur! Så jag blir alltid lite gladare om jag får se, klappa, träffa eller vara i närheten av djur. På KT blev det mest det förstnämnda och det sista. Såg pingviner, rockor (+ massa andra fiskar), hajar. Ja bara massa djur som hänger i vattnet. Daah, kanske var uppenbart redan när jag nämnde att det var en undervattens värld? Kul som fan var det iallafall! Så nu känner jag mig lite gladare iallafall. Fick polisrapporten hemskickad idag också. Bra där! Måste ju gå att använda som bevis på att jag inte tagit ut dom där 500 ifrån mitt konto?! Vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Ni där hemma måste verkligen hjälpa mig. Det är mycket svårt att sköta svenska affärer ifrån andra sidan klotet.
Eller så får jag helt enkelt inse att jag är ensam och försöka fixa det, by myself.

Kommentarer
Postat av: yvonne oscarsson

Du kan de mesta!! : )

2009-06-12 @ 13:52:20
Postat av: krickan

LÅter hur roligt som helst ju :) glad att du har det bra där på andra sidan. Måste dock säga att jag saknar dig!

2009-06-17 @ 14:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0