My new love!

När jag lämnat av Frankie på kindy, åkt hem och fixat iordning frukt och kex och lassat i tvätt i tvättmaskinen, mötte jag upp A-M på St Lukes, ett köpcenter som ligger precis i krokarna av mina kvarter, för att införskaffa en iPod.
Det är en liten en, iPod shuffle heter den. Redan i början av veckan spanade jag in den i ett reklamblad som jag hittade i våran brevlåda. Hade spanat in mig på den blå men den fanns förståss inte. =o( Fanns bara en silver och två rosa kvar i butiken. Ja, ni kan ju gissa själva vilken jag tog!
I bruksamvisningen stod det att man var tvungen att ladda batteriet fullt innan användning vilket kunde ta upp till fyra timmar. Jag pluggade in den i datorn och cirka 30 minuter senare vad den färdigladdad. Sweet! Jag proppade självklart in så mycket låtar jag bara kunde, vilket blev uppemot 200 plus. När jag var klar med det kände jag hur det sprätte i benen, de ville ut och gå. Blir så motiverad när jag vet att jag har bra musik att lyssna på och MÅNGA låtar att välja på. Det blev en lång vända, mycket längre än jag planerat. När jag hade gått den biten jag tänkt att jag skulle gå så ville jag verkligen inte gå tillbaka hem utan bara vandra vidare. Blev väl ungefär 30 minuter extra. Duktig flicka! *klappa på huvudet* När ingen annan berömmer en får man faktiskt göra det själv. =o)
Funderar på att ställa klockan på tidigt (som alla andra mornar) för att bege mig ut på en promenix. Får väl se om min nya kärlek kan få mig upp ur sängen och ut i den bitande kylan på morgonkvisten. Tvivlar starkt på det men än har jag hoppet kvar. ;o)
Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, sen är det sängen (och Edward) som gäller.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Allan

Jag e intresserad och nyfiken.Vem är Edward?Kul med de där huset.

2009-06-04 @ 13:35:44
Postat av: Moa..

Edward e en vampyr i filmen Twilight. ;o) Har kollat på den nästan varje kväll sen jag kom hit.

2009-06-05 @ 11:34:28
Postat av: Lillasyster :)<3

Ah fast Edward är ju min och kommer föralltid vara det oxå ;P <3

2009-06-07 @ 14:02:23
Postat av: Moa - till Elin

Jag vet hjärtat. Jag bara lånar lite. ;o)

2009-06-08 @ 10:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0