Sällsis =o)

Benjamin Bottom blev den första kandidaten upp på tvskärmen. Och även den enda för ikväll. En vampyrs bekännelse får jag ju ha en hel vecka! Oh, många heta nätter ska vi ha tillsammans jag och Brad. Jossan tittade förbi och joinade mig i filmtittandet. =o) Hon hade med dig cashewnötter som var rostade med thaikrydda och diverse andra spicy things. De var goda fast lite annorlunda smak. Smakade som någon kyckligrätt jag ätit någon gång i tiden, fast utan kycklingsmaken då. Jo, det jag skulle komma fram till var iallafall att det var trevligt med sällskap. =o)

Nu är jag trött som, jag vet inte vad, väldigt trött bara! Det har varit en tuff vecka. Imorgon ska jag sova lääänge! Eller så ska jag åka med Jossan och co till någon Europesk mat marknad (?) Låter spännande. ;o)

God natt Sverige! (och även till er som bor på min sida av klotet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0