Shopaholic?!

Väska
Tandkräm
Tröja
(Maskara)

Det var det jag hade skrivit upp på min lista. Ja jag vet lite nördigt att skriva lista men har man minne som en guldfisk så...
Vet ni vad jag kom hem med?
 
Black Lurex Skinny jeans 49$
Butter sticks 7.99$
Mabylin mascara 21.66$
Svarta glansiga byxor 25$
Handväska 49$

Allt detta inhandlades på St Lukes shopping mall men det tar inte slut där. Jag knatar vidare upp för St Lukes road och svänger vänsetr in på Dominion Rd vid trafikljusen. Tanken var att jag skulle införskaffa en plånbok på Dollar shopen. En plånbok blev till 4 par strumpor, ett diadem och nätvantar. Här tar det dock slut, decline, står det med stora bokstäver i kortläsaren. Inte så konstigt kanske eftersom jag redan på Sl Lukes hade shoppat upp hela min lön!

Så ja, tandkrämen får vänta till nästa vecka. =o/

Kommentarer
Postat av: Annican

Haha, jag hade oxå shopping-spree idag! Skulle bara in till Hornby och klippa mig.. Brände typ 200 NZD



2009-06-20 @ 11:00:47
URL: http://aliasponny.blogspot.com
Postat av: Annican igen

kan ju berätta att klippningen kostade 45 NZD :)

2009-06-20 @ 11:03:47
URL: http://aliasponny.blogspot.com
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Ja du Moa du kan du : )

2009-06-20 @ 22:57:52
URL: http://jaja!
Postat av: Rickard

Får tusan borsta tänderna med gumman.. annars blir det tandläkaren ju :P inte billigt

2009-06-22 @ 11:04:07
Postat av: Moa..

De e luuugnt! Jag kör me Listerine. ;o) Haha...

2009-06-23 @ 12:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0