Upp och ner

Idag körde jag Frankie till ett kalas på Lollipops. Ja, jag körde vilse. Vad trodde ni? Haha... Men jag hittade upp på motorvägen till sist. Första gången jag körde själv på motorvägen. Bortsett från den gången jag och Linnea körde upp där en sväng när vi egentligen skulle åt ett helt annat håll. Men men... Gott med kaffe och brownie till frukost, som jag fick på kalaset. Stolt jag blev då när jag hittade den andra vägen hem ifrån Lollipops.
Har varit och ficksat med mitt nya zeeländska körkort idag också. Lätt som en plätt, som en pankaka! Fyllde bara i ett formulär, visade upp mitt pass, bevis på adressen och betalade 31$. om 21 dagar ska jag ha mitt "nya" körkort. Det kommer tyvärr se exakt likadant ut som det andra så inte lika spännande den här gången.
Det känns bra att det känns bra! Haha... Undra vad som blir min motgång ästa gång?

Nu ska jag iväg och kolla pressent till Frankie som fyller år imorgon. Ska även köpa lite annat jox som tandkräm, plånbok, brännskivor och andra nödvändigheter.

Avslutningsvis vill jag bara gratta min älskade lillasyster på födelsedagen. Tråkigt att jag inte kan ge dig en stooor grattis kram. Nästa år blir det dock ett jävla partaj. 18 år! Kan inte fatta det. Då måste jag vara hemma så vi kan slå klackarna i taket på valfri krog.

Puss på er där hemma... Jag har inte glömt er!

PS. Vill bara tacka Helle så hjärtligt för det underbara brevet. Lycka! Ni vet inte hur glad jag blir när jag får post hem i brevlådan. Som INTE är ifrån Nordea, csn eller liknande.

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Hej Moa ska skicka ditt kort på måndag med posten, det krånglade för Jonas. Blir nog bättre att skicka på posten då, Puss!!

2009-06-18 @ 22:27:56
URL: http://De kommer
Postat av: Moa..

Tack mammi! Du e en ängel. <3

2009-06-19 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0