Brännskadad!

Hallicks 25-års fest var lyckad igår. Det var jätte kul att träffa alla man inte sett på ett tag, speciellt nu när jag snart ska åka också. Mindre kul var det dock att jag brännde mig rejält på benet. Råkade ramla in i en tunna som det endades i. Eller jag ramlade ju inte ner i tunnan men hamnade med högerbenet utanpå den. Nylånstrumpbyxan smälde in i benet. INTE SKÖNT! Fast jag tror jag lyckades dra bort det mesta. Nu är det ett stort köttsår som gör fruktansvärt ont. Det värker i hela benet och det sticker hela tiden och så sticker det till lite extra mycket då och då. Antar att det är sådant man får stå ut med om man har klackar på sig, det är halt ute och man har alkohol i blodet. Vill dock bara påpeka att jag var inte så full som man kanske kan tro att jag var, det var mer en olyckshändelse i ett samband av de tre sakerna, jag tidigare skrev, tillsammans.

Tänkte först lägga upp en bild men det är inte fräscht alltså. Tycker ni kan tycka lite synd om mig ändå.

Kommentarer
Postat av: krickan

Ja men herregud..klart att det är synd om dig :S Stackare.. krama

2009-03-23 @ 02:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0