Hat & ilska

Jag är så jävla arg och ledsen över det som hänt. Det har verkligen förstört för mig. Och jag blir tokig på att inte veta hur det blir med min resa. Jag hatar verkligen mig själv just nu! Jag kan inte slappna av en enda liten stund, konstant går jag och oroar mig. Min bil blir inte såld, jag vet inte när jag kan åka till NZ, visumet hade jag totalt glömt bort att fixa, mitt ben kliar, svider och värker konstant. Det läcker ut någon slags sårvätska som inte bara ser vidrigt ut utan även luktar gammal död hund. Jag mår verkligen psykiskt dåligt och tyvärr går det ut över folket i min omgivning. Jag är grinig, lätt irriterad och allmänt disträ. När jag tänker på hur jag beter mig vissa stunder får jag så sjukt dåligt samvete så jag knappt kan andas. Sitter typ och hyperventilerar.
Mest ledsen är jag över att jag har bråkat med min kära far två gånger denna vecka. Eller nu sist bråkade vi inte utan jag skrämde väl mer eller mindre iväg honom. Och nu sitter jag här och gråter för det. Han är ju den sista jag vill bråka med eller vara otrevlig emot. Han som verkligen hjälper mig med allt!
Förlåt pappa för att jag beter mig som en äcklig jävla bortskämd snorunge. =o( Det är inte meningen att vara så grinig och jag vill absolut inte att det ska gå ut över dig. Jag mår bara så jävla dåligt, men det är ingen ursäkt.
Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0