Intervju, fest, polisen

Sämst jag varit på att skriva och ändå har jag tänkt på massor som jag skulle skriva om, det är dock väldigt avlägset nu så jag struntar i det. Vad är på gång då? Jo, imorgon är det intervju. Jag ska träffa en tjej på Münchenbryggeriet för en intervju till Nya Zeeland. Lite nervös är jag allt, fastän det har lugnat sig lite sedan jag pratat med en Au Pair tjej som sa att jag skulle ta det med en nypa salt. Intervjuen är på engelska, kommer nog kännas lite underligt att första prata sevanska när vi pressenterar oss och så och sedan börja prata på engelska när själva intervjun drar igång. Men det kommer gå bra tror jag.

I helgen blev det ett jävla festande. Hamnade på Etage i Uppsala av någon konstig anledning. Haha! Jag som näst intill sov på soffan och så skulle jag bara ner och lägga mig i sängen. Men självklart så hamnade jag istället framför datorn och började prata med min käre vän Adam. Jag skyller allt på honom förresten. Ute på krogen träffade vi Johan och hans band. Sedan fick vi skjuts hem med Kalle som hade varit och plockat upp lillebror (Stefan) och hans konstiga kompis, som jag för övrigt tror jag började tjafsa med. Och i lördags var jag på Honkens 30-årsfest. Den var riktigt lyckad tycker jag. Efter det skulle vi ut i Märsta, men syster och Thomas ångrade sig och åkte hem. Jag tappade bort Angelica och de andra. Så ringde min vän Walid som jag hängde med istället. Vi gick till Corner där det var smackat med folk. Jag ledsnade relativt fort så vi drog därifrån. Jag fick sova över hos honom och på morgonen åt jag liknande mat som jag åt i Libanon och Palestina. Arabiskt med andra ord. Lite nostalgisk man blev då. Vitt typ pitabröd som man plockade maten med och så doppa i... Kommer inte ihåg vad det heter, men vi åt ofta sådant bröd till frukost i Libanon när vi skulle iväg på diverse shower eller träningar. Antingen kunde man få brödet med smält ost på eller med de här fröna som jag inte kommer ihåg namnet på. Arabisk musik spelades förståss också. Tills jag tog mig friheten och bytte till "Hej Clown" med Jan Malmsjö. Walid gillade inte den låten. Konstigt! Haha...

Måste fixa mina papper från polisen. De vill ha utdrag från bråttsregistret, för jobbet i NZ, så ska väl ta och ordna med det. Annars händer det väl inte så mycket. Ska väl försöka bli av med min bil. Vill du köpa? Så ska jag sälja lite andra saker också.

Nej nu ska jag kolla på Twilight! Har fixat den till min dator nu. Hoppas den är så bra som jag minns den. Jag hatar när man kommer ihåg en film som bra och när man kollar på den igen så tänker man att den inte va så bra som man trodde första gången. Trist när det händer.

God natt mina kära vänner (och ni andra också)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0