Obehaglig känsla

För en stund sedan vaknade jag av en jävligt obehglig känsla, jag kunde inte andas ordentligt. Nu sitter jag här och har tagit både Bricanyl och Pulmicort (astma medicin) och det hjälper inte. Det känns jätte jobbigt att varje andetag känns så ansträngande och så är det ju hostan på det och även nästäppa nu. Jag som hade hoppats på att det skulle blivit bättre nu till slutet av veckan så jag kunde jobba imorgon. Det kommer nog inte hända. Varje andetag känns ansträngande och när jag hostar känns det nästan som att jag ska tuppa av. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Ska nog knata upp och ta mig en rejäl dos hostmedicin, en skvätt aloevera och så ska jag ta resten av tabletterna jag fick förut när jag hade problem med förkylningsastma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0