Utgifter

Fan i havet! Ringde nyss för att boka tid för hälsokontroll. Från 1000 upp till 2000 kronor kommer det att kosta. JAG VILL GRÅTA! Det är pengar jag inte har. Jaha, hjärnan går på högvarv. Hur ska jag få in de pengarna då? Tigga på gatan, råna en bank, ta ett telefonlån? Jag sa det till mamma igår, att jag kan ju ta ett telefonlån, jag lämnar ju ändå landet sen så kan de ju skicka ut sina inkasso och vad det nu är för papper som kommer efter det. Mamma tyckte inte att det var någon bra idé.

Ingen som har ett välbetalt svartjobb åt mig? Streetan är INGET alternativ. Så inga dumma förslag tack!

Nu lyssnar jag på arabisk musik och flyr iväg i tankarna. En kväll på Barometer, dricker Almaza och chejkar på höfterna. Ååh, minnen! Lycka, folk, LIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0