Ensamt i helgen

Blir ensam hela helgen. Resten av familjen (som bor under samma tak) åker upp till Sundsvall. Lillebror har cup tror jag, någonting med hockeyn iallafall. Jag hade gärna velat följa med och hade även planer på att göra det. Men eftersom det fanns förslag på att åka den 23de till NZ så hade det blivit lite tight om tid. Och nu när jag inte ska det så är jag sjuk istället. Så jävla typiskt. Kan faktiskt sakna Sundsvall, och när jag säger Sundsvall menar jag gifvetvis med omnejd så som Fränsta, ibland. Hade varit jätte roligt att åka upp faktiskt. Wings ska ju spela på Eon Arena i Timrå. Där har jag också ett trevligt minne ifrån, förutom att jag stod i Timråklackan, och nej jag vill inte prata om det. Familjen ska på på Scandic inne i stan också, därifrån har jag ett av de bästa minnena i mitt liv. Det var en fantastisk kväll. Ja många härliga minnen har man som sagt där uppifrån. Det finns en viss långhårig man med klyven tunga som fortfarande dyker upp i min hjärna ibland. Han kom in i mitt liv precis i rättan tid men ändå så fel. Vem vet vad som hänt annars?
Nå väl det var då det. Nu är nu och jag har en hel helg framför mig att spendera för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0