4,5,6

Det har varit lite struligt käns det som på sista tiden. Jag vet inte hur många förslag på datum jag fått till NZ vid det här laget. Men jag antar att det sista budet är 4-6 april. Så ni som fått höra att jag drar redan den 23, det kommer alltså inte bli så. Det känns lite jobbigt att behöva ställa om sig hela tiden, fast jag antar att det är bättre om jag har lite mer tid på mig för att ordna upp allt. Min bill till exempel. Har inte hört ett ljud om den sedan jag lämnade in den på verkstaden. Hoppas den finns kvar!
Jag ser verkligen framemot att åka men som jag sa så känns det lite jobbigt att tänka om hel tiden. Jag längtar verkligen efter att få träffa familjen.

För övrigt så händer det inte så mycket. Jag har blivit tok förkyld. Ligger i min säng, hostar så det känns som huvudet ska sprängas sart, tittar på O.C (igen) och tycker mest synd om mig själv. Snart är jag inne på ansnittet då Marissa dör, vet inte riktigt om jag är redo för det än. Geek, I know! Men ibland är det skönt att leva sig in i någon annas kompilcerade och helt galna liv och koppla bort sina egna bekymmer. Jag vet att det inte är på riktigt och att Marissa egentligen heter Mischa Barton och att hon inte dör på riktigt. Although jag är inte redo att ta farväl av hennes karaktär än. Töntigt jag vet, lika töntigt som att jag redan nu slänger in enkelska ord i mina meningar. But hey, I just try to get used to it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0