Älskar mitt jobb!!

Jag kan inte förstå att det jag gör är mitt jobb. Visst man blir trött och vid dagens slut är man helt slut men jag har älskat varje minut hittills. Barnen är så söta. Jag hänger mest med lilltjejen eftersom pojken är i skolan. Idag har vi till exempel varit på gympan. Vi gick dit i det fantastiska solskenet. Efter det gick vi hem och åt lunch, jag gjorde scrambled eggs, vilket var väldigt uppsakattat. Frankie älskade det och ville ha det imorgon också men då är hon ju på kindy. Lovade dock att jag skulle göra det på fredag. Efter lunchen kom A-M förbi med sina två knoddar och så åkte vi till parken. Vi hade väldigt kul på "the flying fox", vet inte vart det namnet kommer ifrån men det är så den kallas. Linbana kallar jag det på svenska. Pappan i familjen både skjutsade  Max till och hämtade från skolan eftersom jag inte hade någon tillgång till bil. När de kom hem gjorde Mark middag. Lite bortskämd jag känner mig då! Hehe... Varje dag kommer nog inte se ut som denna. Det kommer nog dagar då regnet öser ner, ungarna skriker och maten kokar över. Tills den dagen kommer tänker jag njuta av varje stund jag får tillbringa med dessa fantastiska ungar.

Kommentarer
Postat av: lill-syrran <3

Men gud det låter ju som att du har det underbart. :) Och lill-tjejen låter också helt underbar, hon verkar vara en kul och snäll tjej :D Puss hej :D<3

2009-05-04 @ 20:09:05
URL: http://pello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0