Ångest!!

Jag skulle kunna gå och lägga mig nu för jag är så sjukt trött. Men när jag var och borstade tänderna och gjorde mig iordning för sängen kunde jag bara tänka på den där jävla bärfisen. Och mina mardrömmar har jagat mig hela kvällen. Fan om jag drömmer inatt igen. =o( Har verkligen ångest över att gå och lägga mig.

Haha... Fick nyss ett mess av en tjej jag träffat här i Auckland. Hon är med i en raklamfilm som går att beskåda på youtube. Hon skickade nyss ett mess om den. Lite rolig är den allt. Tack Lotta! Den muntrade upp mig lite. Jag kanske skulle behöva lite V-energi för att bli kvitt mina hemska drömmar.

Fast bärfisen är nästan värst. Den är ju på riktigt. Ska nog gå på jakt innan jag lägger mig. Vill INTE ha sällskap i sängen igen!

Godnatt Sverige! (fast det är mitt på dagen för er)


GO LOTTA!!


Kommentarer
Postat av: yvonne oscarsson

Natti natti, min fis sov gott. Tuben var bra!

2009-05-05 @ 18:04:32
URL: http://ojdå!
Postat av: krickan

hehe skön reklam :P mitt på dagen hos oss? jag är aldrig vaken då så ja hade iiiingen aning om det ;) Puss hej och hoppas du får sova lite bättre!

2009-05-05 @ 23:05:43
Postat av: Moa - till Krickan

Ja visst va den kul. =o) Tycker Lotta gör ett väldigt bra jobb där. ;o)

2009-05-06 @ 09:44:50
Postat av: Emma Smith/ilovenutmeg

Godmorgon! =)

2009-05-06 @ 10:01:39
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0