Gissa vem som bor i min dammsugare.

Haha! Idag när jag städade mitt rum så var det någonting som fastnade under min fot. Kan ni gissa vem? Det var andra gången har överraskade mig, denna gock var han dock död. Tack och lov! Det var bärfisen som jag var på jakt efter för några dagar sedan. Nu hittade jag honom och han åkte in i dammsugaren.

Jag var med Åsa in till stan idag. Vi gick dit, tänk att jag bor på gångavstånd ifrån stan, så jävla härligt. Det tar cirka 60 minuter att gå dit. Jävlar vad jag shoppade idag. Helt sanslöst. Kollade kvittona när jag kom hem 114 dollar! Fast fick faktiskt två par byxor, två tröjor, ett linne, ett paraply, en klänning och ett skärp för dom pengarna. Det är cirka 570 kronor. Sedan var vi och åt lunch på ett food corte, det är som Kungshallarna/Kista Centrum, där man kan välja mellan olika "kök" som säljer olika slags mat.

Ursäkta att jag tjatar, men, fy fan vad jag trivs här! Tänkte på det idag när jag gick över bron som går över motorvägen på vär för att möta Åsa. Solen sken på mig och vinden blåste i mitt hår och jag hade något slags lyckorus i kroppen. Tänk att jag varit här i en månad precis idag. Det är ju helt sjukt. Tiden går så fort!

Imorgon ska jag nog gå och hyra film. Har varit sugen på att se "En vampyrs bekännelse" hur länge som helst nu. Åh, på tal om vampyrer. Det var värsta Twilight hysterin inne i en klädaffär vi var in på idag. Det var massa t-shirts med tryck som: "I <3 Edward" (den ville jag köpa till Pellan), "I like guys that sparkle", "I kissed a vampire and I liked it"... Sen var det massa fler.

Puss hej / vampyrtokig tjej! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0