I didn't get lost!!

Det är ju helt fantastiskt! Jag packade in Frankie i bilen och vi begav oss ut i ovädret mot översättnings stället. Jag höll nästan på att åka fel på ett ställe, höll på att svänga av ett rödljuse för tidigt, men han korrigera det lilla misstaget. Så idag tog jag mig hemmifrån till ett ställe och tillbaka utan att köra vilse. Gratta mig!

Min förkylning är mycket värre idag. Imorse var det som värst, men det är ju så det brkar vara, värst på mornarna och kvällarna. Så skönt att Nicky kom hem tidigt idag. Hon var hemma vid 14 tiden. Så jag fick ledigt. Skönt! Ska gå till pharmacy och köpa lite nässpray och någonting för halsen. hade as ont i öronen imorse, men det har släppt nu. Tack och lov!
Ikväll ska jag ut med Åsa och A-M och äta. Vet dock inte vart, när eller hur än. Men det är, som jag sa till Åsa, ungefär så mina planer brukar se ut. Jag vet vad jag ska göra, eller vill göra, sedan tar jag det lite som det kommer.

Nu ska jag knata iväg och sen ska jag faktiskt lägga mig en stund när jag kommer tillbaka.
Ha det gott folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0