MOTAT




Idag var jag för första gången själv med Max. Vi åkte till Motat, ett ställe där de har lite olika tekniska prylar. Bland annat fanns det ett rum med kommunikations grejer, gamla telefoner, skrivmaskiner och liknande. Vi var in i ett rum där de hade massor av fysik grejer. Hmm... Vet inte hur jag ska förklara, det var coolt iallafall. Ett ställe som lär besökas snart igen. Vi hann inte med så mycket idag, skulle hämta Frankie på kindy.

När vi kom hem kom tre vänner till barnen över. Det var full rulle så jag blev helt matt. Men imorgon är det helgtider igen. Helt sjukt hur fort veckorna går egentligen. Nästa vecka ska jag och Frankie på play date med en annan au pair och hennes barn, som Frankie lekt med tidigare och ofta pratar om. Och på fredag blir det muséum med Linnea. Jag skulle vilja åka till Zoot någon dag också, gäller bara att det är fint väder då.

För övrigt så har jag inte så mycket mer att tillägga. Så ja, nu ska jag återgå till att måla naglarna.
Hejkon bejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0