NEW ZEALAND DRIVER LICENCE

Yeah! That's what it says. Fick mitt Nya Zeeländska körkort idag. De låg i brevlådan och väntade när jag och barnen kom hem från skolan och kindy. Det ser lite leksaksaktigt ut. Skitfult med blå bakgrund på fotot för övrigt. Plus att jag ser gul ut i ansiktet. Men ja, får väl representera Sverige på mitt egna lilla vis. Folk tror ju ändå inte på att jag är därifrån. Det är snyggt med flaggan på dock. Borde vi ha på svenska körkorten också, en svensk flagga. Eller är det för rasistiskt?

Min mamma tycker att jag ska engagera mig i europavalet. Men det tänker jag inte. Varför? Jo, för att jag har aning om vad det är för något? Vad är det man ska välja, och till vilken nytta?

Nej, nu har jag viktigare saker för mig. Som att gå och köpa frimärken till exempel. För jag har iallafall inte glömt er där hemma! Eller ni kanske inte har fått några vykort/brev än eller? Jusste!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, lägg upp bild på körkortet dåååå! :D

2009-05-21 @ 11:07:06
URL: http://idascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0