First of all I would like to thank...

*Nomy
*Sabaton
*In Flames
*Paramore
*Sonic Syndicate
*Dark tranquillity

–You make me run like a bitch!

Jag tror jag ska arbeta på att bli träningsnarkoman. Jag är ju en beroende människa, har jag fått för mig, så varför inte göra träningen till ett beroende? Kanske ska gå på den där Boot Campen imorgon bitti klockan 6. Haha... Det visar sig väl i morgon när klockan ringer 5.30. Fast lite feg är jag att gå själv faktiskt. Tänk om de tänker skrika och plåga mig. Klockan 6 på morgonen, det kommer jag knappast klara av. Orkar ju knappt med att säga god morgon till folk. Och det känns så pinsamt och bara gå där ifrån. "Nej tack, nu går jag. Du skriker för mycket."
°Vad trodde du då ditt jävla pucko, det är boot camp¨...

Ja vad tror jag egentligen...? Så här står det om passet: An army style exercise class featuring functional exercises to improve strength, endurance, fitness and definition. A good, honest, hard core workout for all fitness levels and a great way to start your day!

Asså armén är ingenting jag tolkar som någonting positivt. Får upp en bild i mitt huvud på folk som sprinker, krålar i lera och klättrar i rep tills de spyr. Jag tycker inte att det låter om en bra start på dagen. Men "den som lever får se", som Erik (Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö) skulle ha sagt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0