Hot stuff

Gaaah!! Här har jag undrat vart alla snygga killar är. De är ju på gymmet. =o) Min personal trainer är så jävla het. Jag ville bara äta honom. Ska nog köra en Victoria (kronprinsessan) och Daniel. JA! ;o) Pinsamt att han är den enda killen som vet vad jag väger. Haha! Sånt man inte brukar berätta. Men men... Han kommer få se en sån förändring på våra following up. Vi har för övrigt en dejt imorgon också. Hmm... Svårt för mig att vara snygg bara. Vägrar piffa till mig för att gå till gymmet, och så blir jag alltid röd som en tomat i ansiktet när jag tränar. Kommer bli svårt att snara in honom. Får väl försöka med min charm istället. Wish me good luck. KAN BEHÖVAS!
Moa and Brad sitting in a tree K.I.S.S.I.N.G... Haha! I WISH!

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Kör hårt Moa!!! Puss mammi.

2009-11-27 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0