Hyllning till tv-dome

Jag både hyllar (och dissar) tv-dome. Den sidan har fått mig att bli addicted till allt som har med vampyrer att göra. Fast å andra sidan så var jag vampyrgalen redan på An intervew with a vampires tid. Det vill säga 1994. Fast det var genom tv-dome jag började följa True Blood och även The Vampire Diaries. Bra och jätter bra! Men jag blir liksom beroende. Sen när det är slut så känner jag mig så tom. Men, det var inte det jag egentligen skulle skriva om. Det jag skulle skriva var att jag redan klockan 21 låg i sängen, nästan redo för att sussa. Och vad händer? Jag skulle bara gå in på tv-dome och sätta på en lagom intressant/ointressant film att somna till, som jag brukar göra varje kväll. Och vad får jag se?!! De har lagt upp New Moon. Ja vad fan tror ni att jag gjorde?! Tittade såklart! Grät gjorde jag också, massor, eller ja, mycket iallafall. Mer än på bion, då jag höll tillbaka tårarna. Ni vet en tuff tjej som jag kan ju inte gråta offentligt. När man är ensam i sängen får man dock snyfta, böla och snurvla hur mycket man vill.

Nu ska jag göra ett nytt försök till att sova. Har ju en dejt imorgon som jag måste se het ut till. Eller ja, kommer vara röd i ansiktet och svettas som en gris, men man kan ju iallafall försöka hålla påsarna under ögonen borta. ;o)

God natt, min gnistrande skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0