Love my life!

Idag har varit en fantastisk dag. När jag gick där påväg till parken, men en latte i handen, solen i nacken och Frankie på sin scooter framför mig, då var livet underbart. Det är stunder som denna jag verkligen älskar mitt jobb och mitt liv här. Och bättre blev det. Sol, park, frukt och vänners glada sällskap. Ungar som sprang och lekte med varandra och ännu mera sol. Ibland är det bara för bra för att vara sant. I vissa stunder kan jag inte beskriva hur bra jag mår. Livet är lätt, roligt och härligt!

Jobbar jag verkligen? Är det ett jobb jag utför här? Svårt att tänka att det är det när man sitter där på en bänk och bara njuter av tillvaron. Livet är härligt ibland, visst är det?

Kommentarer
Postat av: Krickan

Låter hur härligt som helst =) litte skillnad mot mig hemma i soffan varje dag ;) Avis på ditt jobb ibland,men du är värd det!

2009-11-12 @ 09:25:54
Postat av: Mimmi

Den stora fördelen med att vara Au pair! :)

2009-11-12 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0