Pepp

Gash! Bara att tänka på träning får mig att vilja röra på fläsket. Efter förra inlägget var jag tvungen att ta en runda i mina nya skor! Jag är helt kär. Hoppas det här håller i sig och inte är någon kort-perid-grej. Iallafall, jag gick ut och gick i 30 minuter, varav jag joggade 6 av dem. *stolt* Delade dock upp det i 3 x 3. De 3 första minutrarna var en plåga. Jag höll på att DÖ! Fick håll i båda sidorna och kunde nästan inte andas. Men jag pressade mig själv till ett mål jag hade. *ännu mera stolt* Sedan vilade jag i cirka 2 minuter, satte mig ner, försökte andas, stretschade benen lite.  Knatade sedan vidare i rask takt. De 3 andra jogging minutrarna gick mycket bättre. Fick bara håll i ena sidan. ;o) Tackar The Poodles för peppmusiken. "One night of passion, one night of hunger, my attrection is getting stronger..." Så bra! Pepp, pepp, pepp... Spring, spring, spring... I just love it!




Svettig som ett as blir man. Men så jävla härligt! Nu en dusch!

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Inte bara bra... du är sååå jäääte duktig! Ja hatar att springa så jag blir impad av dig: ) Vattengympa, dans m.m är mer ja liksom. Puss lycka till i dina gympaskor!

2009-11-07 @ 17:57:23
URL: http://bra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0