Powerwalka

Fick en liten stund över, så var bara tvungen att gå ut och test gå mina nya skor. I love them! Tack än en gång pappa. =o)

Nu vankas det middag snart. Sen ska jag sitta barnvakt. Ska kolla på en thriller som Nicky hyrt. Får se vad jag drömer för märkliga drömmar efter det. Jag drömmer så konstiga drömmar här nere. En del är jätte roliga och trevliga andra bara jobbiga och vissa helt fruktansvärda. =o/

Kollade på lite danskurser i Auckland. Lite sugen på att börja dansa igen. Eller kan man ens kalla det att jag har dansat när det var så länge sedan? Skit samma, dansa vill jag iallafall göra. Tittade på bellydance skulle vara så kul att börja med. Fast dans är dyrt tyvärr, dock inte när jag tar en svängom här i Kinot då och då, menjag vill dansa mer seriöst än så. Någon som är på på en danskurs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0