Sommar...

...Sommar och sol, havet och vinden...

Idag har det varit kanon väder. Så härligt! Var till Mission Bay en sväng och sola och bara tog det lugnt. Haha... Fick se skillnaden på att använda sunblock eller inte. Glömde smörja mig på ryggen = jätte röd. Resten av kroppen, lika vit som vanligt. Hmm... What to do?

Jag och Frankie sjöng (mer eller mindre skrek) Sommar och sol sången massor av gånger idag. Eller ja, jag sjöng väl mest och hon hakade på så gott hon kunde. Duktig kikka de där!

Ne, nu ska jag duscha, sen blir det sängen. Imorgon ska jag ha genomgång på gymmet med en personal trainer. Jag är så jävla nervös. Jag vill inte. Han kommer mäta och väga. Och typ väga fett! Haha... Vet inte vad det heter, man Antje berätta att de klämmer på armarna och grejer för att kolla fetma(?), antar jag. Jag gillar inte när folk klämmer på mig! Hoppas mina fina dancemoves idag på Megadanzen gjorde mig lite smalare. Igår sprang jag förresten bort 170 calories. Gillar maskiner som visar vad man pysslar med. ;o)

Nej, duschen var det ja! Sen, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0