Tamagotchi

Jag har skaffat en tamagotchi. Varför? Jo, för att jag hitta de på dollar store och tänkte att det skulle vara en perfect julklapp (bland andra) för Max och Frankie. Så jag köpte en för att se hur det var att ha en. Jag hade ju ingen när jag var liten heller. Men den är inte nådig den lilla jäveln. Cic - som hon heter. Cecilia var med mig när jag köpte den, och det är Cecilias namnsdag idag, så jag döpte den efter henne. Krävande filur den där Cic.
Både Max och Frankie önskar sig djur i julklapp och jag tänker varken köpa en sköldpadda eller en hund, så, det får bli en tamagotchi.

Jag har två nya kärlekar
1: Vampire Diaries - en vampyr serie
2: Run up that hill, med Placebo (och inte originalet Kate Bush)

Och ja, New Moon var asbra! Jag ska nog se den igen nästa vecka. ;o) Vet inte vem jag ska lura med mig bara. Nåväl det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Elin fösöker också lura någon, hon ska fgå på fredag... ni kanske kan gå tillsamans : ) Skoja bara hon ska försöka få med sig Lina.

2009-11-22 @ 21:29:56
Postat av: Mimmi

mig kan du lura med, för har inte sett den än :)

2009-11-23 @ 03:38:21
Postat av: Moa..

Jaa! Följ me. =o) Jag å Emelie (blond) ska gå på torsdag tror jag. =o) Hon vill också se den igen.

2009-11-23 @ 07:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0