Blödig moster

Har fått ett brev, ett riktigt brev med frimärke. Tack! Vad glad jag blev, och ledsen. Emmie hade skrivit så fint till mig och Abbe hade ritat två teckningar. Tror ni att moster Moa fick tårar i ögonen då eller? ATT jag fick. Min storasyster hade skrivit ett litet brev också. Så kul att få! Ni förstår inte hur uppskattat det är.
Emmie påpekade i sitt brev att jag glömt bort Abbes födelsedag. Jag vet. =o( *skäms* Man hinner liksom inte med, tiden går så fort och vips så läser man i kalendern att någon har fyllt år. Inte så att man kan skicka, eller kan kan man väl, kort i efterskott, typ en månad senare. Och jag kan tyvärr inte skicka till alla, har inte dom pengarna. Fast å andra sidan har jag inte speciellt dåligt samvete över det (förutom Abbe då) inte så att posten haglar in här till mig.
Men jag försöker iallafall skriva grattis på Facebook och så. Och ni ska veta att jag tänker på er!

Kärlek från Moa till Sverige!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0