Ilska

Gör mig stark... och fruktansvärt dum. (Då menar jag inte dum som i elak, utan korkad)

Igår var jag ut med min vän Rob. Vi hade en helt sjukt rolig kväll. Nya barer, mycket skaratt och tokigheter. Kvällen slutade dock i katastrof. Rob för full och dryg, dock inte mot mig, Moa för trött och irriterad. Han sa tidigare på kvällen att han uppskattade min ärlighet. Undra om han tyckte det när jag kallade honom dick head? Men tycker jag att någon är dum, elak och allmänt störd i huvudet så säger jag det. Och jag tyckte faktiskt att han betedde sig som en idiot! Dumt av mig att gå hela vägen hem själv bara för det dock. Är Moa arg så är hon det och tänker kanske inte så bra alltid. Fast jag överlevde ju färden hem. Lite motion sådär kl 5.30 på morgonkvisten är väl inte helt fel eller? Stannade förvisso vid macken och köpte chips och Cola zero, så den promenaden gav väl inte så mycket.

Idag är det halloween och barnen ska ut och trick or treata. Jag ska väl kanske gå med dem. Pirat outfit tänker jag ha då. Inget avanserat dock. Mina svarta jeans, min grön-vit randiga t-shirt med dödskalle på och min Libanon sjal med dödskalla på. Aaiig!!

Puss hej - pirat tjej!

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Som sagt , ja vet ju att du gömde dig i buskarna : )

2009-11-01 @ 14:39:52
URL: http://Ja vet ju!
Postat av: Moa..

Va?? Vad pratar du om du då??

2009-11-02 @ 02:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0