Irri

Nu är jag jävligt irriterad. Eller irriterad räcker inte, arg är jag, jag är arg! Det här skriver jag inte live i bloggen "at the moment" jag skriver det på fucking Textredigeraren. Varför? Jo för att vårt internet la av! Bara sådär, tack hej. Mitt i natten så det finns inget jag kan göra. Måste bara skriva av mig min frustration. Jag kollade på True Blood när det bara slutade fungera. Som om att det inte är illa nog att internet bara lägger av så där, men mitt i True Blood, det är OACCEPTABELT! Jag trodde att jag skulle lösa det genom att sätta in vajern(?) och inte köra på det trådlösa nätet. Argt kastade jag iväg sakerna som låg på soffan, jag måste ligga där och titta för att vajern(?) ska nå. Slängde över min ena kudde till soffan, så tänkte jag; "Eh det är bäst att jag kollar så att det funkar med vajern(?) innan jag bäddar i soffan. Tack och lov att jag gjorde det. För det FUNKADE INTE! Jag hade ju blivit helt tokig om jag först flyttat över alla saker och sedan varit tvungen att flytta tillbaka dem till sängen.

Asså jag borde egentligen sova nu, så egentligen är det ju bara att internet bröts. Men jag kan verkligen inte somna när jag är såhär förbannad. Vad ska jag göra nu då? Kolla på Twilight för 711 gången? Tro det eller ej, men jag har tröttnat lite på den.

Detta skrevs 11.42 pm, piiip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0