New moon

Whoho!! Idag när jag, Sara och Jossan var på St Lukes och fika kom vi på den briljanta idén att gå förbi bion. Vi skulle se om det var någonting vi ville se inom en snar framtid. Det var det inte! Men däremot köpte vi biljetter till New Moon. Fan vad jag längtar! Det är "bara" 34 dagar kvar.

Jag börjar bli gammal tror jag. bangar på att gå ut och festa och stannade hemma och vek tvätt istället. Vuxen poäng på den? Har även varit så duktig och redigerat bilderna ifrån roadtripen nu. Pallar dock inte lägga upp dem här men de finns på min Bdb och FB.

Nej, nu ska tantek glo lite på True Blood, sen blir det bingen. Det är ju en dag imorgon också. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0